Kolorowy luzak

 


Ten sweterek wymyśliłyśmy wspólnie z młodszą córką. Ona wybrała kolory i była autorką motywu serduszek. Ja rozrysowałam wzór i poczyniłam niezbędne obliczenia. Obie bardzo lubimy, gdy go zakłada.



Sweterek ma rozmiar 116.                                                                              Jest z bawełny (włóczka Drops ❤you #7 i Safran).                      Wydziergany jeszcze na drutach prostych nr 3, ściegiem dżersejowym, a listwy "ryżowym", co nadaje mu ten luzacki styl. Zszywanie trochę mnie zirytowało (żeby paseczki były równo), ale szukając wskazówek w tym zakresie trafiłam na blog pani Ali Szyntor - konturek.pl. Jest tam wiele trafnych porad dla początkujących "dziergaczek", a moje dziewiarstwo nabrało w ogóle sensu, gdy po artykule o narzędziach zainwestowałam w druty wymienne na żyłce. Ale o tym innym razem ...

Kolorowy luzak w akcji



Komentarze

  1. Twórczość dziecka jest cudowną inspiracją. Fajnie, że córeczka miała swój udział w powstaniu sweterka, który teraz nosi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są sposobem komunikacji z czytelnikami i zawsze bardzo mnie cieszą !!! Uprzedzam jednak, że komentarze zawierające linki, reklamy i autopromocje będą usuwane.