Witaj przygodo

Oczko prawe, oczko lewe, zamykanie, dobieranie ... 
Druty proste, zakończone kolorowymi kuleczkami, włóczki jaki akurat były w szufladach.
Podstaw nauczyła mnie kiedyś babcia. Zrobiłam wtedy szalik, kamizelkę, a nawet skarpety w czarno białe pasy. Nic się nie zachowało. Nic ? 
Kiedy wiosną postanowiłam odkurzyć dawne umiejętności, zajrzałam do internetu. 
A tu kosmos cały dziewiarski! Świat blogów, porad i filmików, sklepów i sklepików ... 
I najważniejsze - fajnych ludzi wokół tematu zebranych. 
Gdy brałam się za kolejne projekty, korzystając z pomocy tego dobrostanu, jakoś dawałam radę i przekonywałam się, jak mocne były babcine podstawy.  

Nie pamiętam przy której pracy dotarło do mnie: 
Dziergać może każdy, ale niektórzy muszą. 
Należę do tych drugich.

Postanowiłam podzielić się moimi dziewiarskimi przygodami. Moimi odkryciami, eksperymentami, projektami udanymi i porażkami. Pojawią się tu pewnie i wątki poboczne, bo myśl dziewiarki meandrami płynie.
Po pierwsze chcę się podzielić z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi. Ze względu na ograniczenia w pandemii nie mogę tego robić osobiście.
Po drugie chciałabym dołączyć do tego  wyżej wspomnianego kosmosu. 
Być nie tylko biorcą i biernym obserwatorem. 
Oraz wyjść spod kamienia i zaprzyjaźnić się z technologią.

Tytuł bloga może trochę przewrotny. Ale - "Młodości, dodaj mi skrzydła ..."  

Jeśli odwiedzając ten blog pojawi się u Ciebie choć jedna pozytywna myśl lub uśmiechniesz się na chwilkę, to najważniejsze. 



To już za mną.



To jeszcze przede mną ...


Witaj przygodo !

Komentarze

  1. Witam w dziewiarskiej blogosferze:-) Trafnie to ujęłaś, że dziegać może każdy, ale niektórzy MUSZĄ. Też zaliczam się do tych drugich:) Życzę wielu radości płynących z dziergania i blogowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa na start :) Fajnie spotkać innych pozytywnie wkręconych w wełnę <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarze są sposobem komunikacji z czytelnikami i zawsze bardzo mnie cieszą !!! Uprzedzam jednak, że komentarze zawierające linki, reklamy i autopromocje będą usuwane.