Kamizelki dwie

Młodzieżówka mi doniosła, że kamizelki są w trendzie. Ja obok słowa trendy przechodzę tędy i owędy, i idę dalej własną drogą. Ale w pewnym wieku tej drogi się dopiero szuka, trendy ewentualnie mogą być pomocne. Zamówienie przyjęłam, dziewczyny pomierzyłam, ustaliłyśmy kolorki i fasony. Po niemal 3 tygodniach zmagań z cienką materią na wieszaki wreszcie wskoczyły:

Mała czarna






Wzór Minimalist z Dropsa. Włóczka: bawełna Drops Safran, kolor czarny i paseczki ecru. Druty: 4 i 3,5. 
Przód i tył robione oddzielnie i zszyte, potem 
wrabiane na okrągło ściągacze przy dekolcie i ramionach.



Kawa ze śmietanką




Wzór jak wyżej, ale tu do podkroju pach robiłam na okrągło, potem rozdzieliłam. Jest krótsza niż przewidziane dla tego rozmiaru (czyli L), takie było ustalenie.  Kolory włóczki to ecru i kawa - stąd kawiarniane skojarzenia
i nazwy kamizelek. 😋 

Ciepło się nareszcie robi. Dziewczyny noszą je teraz jako topy.













Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarze są sposobem komunikacji z czytelnikami i zawsze bardzo mnie cieszą !!! Uprzedzam jednak, że komentarze zawierające linki, reklamy i autopromocje będą usuwane.