Torebka dla małej elegantki

Torebka, torebeczka, torebusia malusia taka. W prezencie urodzinowym dla małej elegantki.

Kwadracik o wymiarach 14x14 cm powstał z niecałego motka Bomull-Lin w kolorze ecru (ok. 40 g). Szydełkiem nr 4,5 nabrałam 21o. łańcuszka, przerobiłam półsłupkami 37 rzędów. Plan zakładał, żeby to zszyć, obrobić brzeg pikotkami i zamontować suwaczek. Ale nie dostałam takiego krótkiego i pasującego, dorobiłam więc jeszcze jeden rząd, aby była dziurka i zamykanie na drewniany guzik.

Ostatni rząd: 2 o. ścisłe, 2 półsłupki, 3 słupki, 3 słupki podwójne, w środkowy półsłupek poprzedniego rzędu - 2 słupki podwójne, 1 o. łańcuszka, 2 słupki podwójne; dalej symetrycznie 3 słupki podwójne, 3 słupki, 2 półsłupki, 2 o. ścisłe.

Kwiatki z resztek bawełny Safran, wzory z Garnstudio. Sznureczek długości 70 cm to warkocz spleciony z różnych kolorów włóczek użytych do kwiatków i korpusu torebki.

Części składowe 




To nie takie łatwe uchwycić małą elegantkę ☺

Komentarze

  1. Jak znam życie to prezent okazłąm sie strzałem w 10:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo w ferworze imprezy i wśród innych prezentów można się było trochę zagubić ;)

      Usuń
  2. I w ten oto cudowny sposób rozpoczął się etap torebkowy małej elegantki ;0)
    Następną torebkę zrobisz już pod dyktando małej projektantki ;0)
    Torebusia jest śliczna :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! Bardzo możliwe, że elegantka się uaktywni projektancko ;)
      To właściwie moja pierwsza torebka, a szybko się robi, może sobie jeszcze udziergnę...

      Usuń
  3. Och - prześliczna! Świetny pomysł z tymi kwiatuszkami! Ja też siedzę teraz w torebkach - odważyłam się zrobić pierwszą i zachęcona sukcesem robię kolejną, a w głowie mam już pomysł na następną :) Czyżby robienie torebek wciągało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, torebki wciągają, trzeba na nie uważać ;))
      Powodzenia z nimi i do zobaczenia na blogu!

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarze są sposobem komunikacji z czytelnikami i zawsze bardzo mnie cieszą !!! Uprzedzam jednak, że komentarze zawierające linki, reklamy i autopromocje będą usuwane.