Odcienie czerwieni


Świąteczny klimacik, prawda? To tak przy okazji aranżacja, bo zapotrzebowanie na komplet do szarej kurtki wystąpiło. A że z różu już dziewczyna wyrosła, na etap czerni ciut za wcześnie, czerwony będzie odpowiedni. Wygrzebałam to co miałam z resztek, ale mizerne ilości, zamówiłam więc jeszcze 4 motki Drops Nepal i 1 motek Alaski

Czapka

2 motki Nepal (kolor 3620) i druty nr 6. Gdy dumałam nad koncepcją, akurat Ala wzorem dla początkujących na  czapkę i szal częstowała - https://konturek.pl/czapka-szalik-komin-na-drutach-make-a-wish/ - więc się zainspirowałam. Nabrałam 72 oczka, przerobiłam dżersejem, w ostatnim rzędzie zredukowałam ilość oczek o połowę, przeciągnęłam nitkę i zamknęłam czapkę. Zamiast ściągacza, wywinięta i podszyta listwa. Od Ali też pomysł z futrzanym pomponem. Akurat miałam taki, w bardzo dobrym stanie, od starej akrylówki (ta już na przemiał poszła). Swoją drogą zadziwiające, który to już sezon takie pomponki wieńczą zimowe nakrycia głowy. 
Weszły chyba do klasyki?

Komin

Wszystkie pozostałe włóczki przerobiłam podwójną nitką na drutach nr 8, ściegiem francuskim. Szczególnie spodobało mi się połączenie Melody z Limą i z Fabelem - do wykorzystania w przyszłości w jakimś swetrze 😍 (zdjęcie mizernie oddaje tylko przenikanie kolorów, ale ta miękkość!) 
Powstał szal o szerokości 35 oczek i długości ok. 125 cm. Końce złączyłam, przerabiając oczka razem z podebranymi z początkowego rzędu (jak na zdjęciu poniżej), ale NIE POLECAM. 

Wychodzi za gruby "szew", może do swetra by się nadał, tutaj trzeba się ładnie z igłą przeprosić. Na szczęście nie widać tego, gdy się kominem owinąć 😉 

Jest tak fajny i przytulny, że aż trudno było mi się z nim rozstać!










Komentarze

  1. Prawda 😊 jak najbardziej klimacik świąteczny i piękny komplecik 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za świąteczne odwiedziny i miły komentarz!
      Dużo gorących uśmiechów Ci zasyłam na daleką północ!

      Usuń
  2. Lubię czerwień, to bardzo energetyczny kolor.
    Świetny klimat komplet - dodaje uroku i ogrzewa.😘❄️⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły wpis!
      Fajnie, że wspomniałaś o ogrzewczych zaletach koloru :))

      Usuń
  3. A podobno nie ma kobiet krasnoludków 😁 Super komplet, czapka wymiata👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są, tylko działają jeszcze dyskretniej i nawet ich nikt nie widział ;)))
      Dzięki i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cudowny komplet. Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. O, czerwień! ♥️ Właśnie nakupiłam dropsowej czerwieni i zaczynam działać 🤩 Ty w swoim pięknym energetycznym kompleciku, śmiało mogłaś robić za świąteczną skrzatkę! 👍😍🧑‍🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaj, działaj, niech moc będzie z Tobą!

      Usuń
  6. Wspaniały, żywy, energetyczny komplet. Jak tu nie kochać czerwieni, samo patrzenie na tą dzianinę poprawia humor, a co dopiero noszenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że mogłam tak poprawić komuś humor :)
      Pozdrawiam energetycznie zatem!

      Usuń
  7. This was a very nice set made for Christmas time! I wish you a Happy New Year! Hugs Cathrine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks a lot! Happy New Year to you as well! :)

      Usuń
  8. Świetny komplet! Bardzo energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne czerwoności! ♥
    Samego dobrego ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka wymiata! Świetna jest :) Też się pokusiłam ostatnio na czerwień.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są sposobem komunikacji z czytelnikami i zawsze bardzo mnie cieszą !!! Uprzedzam jednak, że komentarze zawierające linki, reklamy i autopromocje będą usuwane.