Dinozaur amigurumi

Oto moje pierwsze amigurumi - Dinozaur Bob - według wzoru Dropsa. 
Zrobiłam go szydełkiem nr 3, z bawełny Drops Safran w kolorach zielone jabłuszko i pomarańczowym. Osiągnął wysokość 16 cm i długość 18 cm.
Nie było to trudne zadanie, wystarczyło dokładnie iść po śladach "stwora" opisanych we wzorze 😀 


Amigurumi jakoś mnie dotychczas nie ciągnęło, ale mam zlecenie od przyjaciółki na 3 wymagające pracy figurki, więc powoli zaczęłam się wdrażać. Trochę się ponakręcałam na blogach, np. u Pchły Szachrajki czy u Iwonki, bo dziewczyny pięknie temat obrabiają! I odkryłam, że właściwie to dość wciągające zajęcie. 
Małe formy, szybko się dzierga, resztki włóczek ładnie zużyć można. Dzieci wokół trochę biega, więc jest dla kogo robić. Dinozaur ma być prezentem na pierwsze urodzinki, ale póki co wszyscy grzecznie na kwarantannach siedzimy i będzie wręczony z opóźnieniem 😞

Komentarze

  1. Amigurumi to bardzo wdzięczny temat, tylko trzeba pilnować porządnego wypchania, bezpiecznych oczek ;0) no i oczywiście schematów ;0)
    Dinuś przeuroczy :0)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę szybkiego i zdrowego powrotu z kwarantanny :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i dobre rady - faktycznie tych rzeczy trzeba pilnować, żeby zabawka dobrze wyszła! :)
      Gdyby nie szczepienia to byśmy chyba leżeli plackiem i ledwo dyszeli, a tak wszystko idzie ok. :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Cudny! Wygląda jak Smok Wawelski ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, faktycznie przypomina Smoka Wawelskiego :))) Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy dinuś:) Dla maluszka to fajna zabawka i myślę, że przypadnie mu do gustu a może i komuś starszemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mam nadzieję, że małemu się spodoba :)
      A starsze dzieci już mają sterty pluszaków i jakoś motywacji mi brak, by dla nich zabawki dziergać ;)

      Usuń
  5. Wspaniała zabawa dla dziewiarki i wspaniała zabawka dla dziecka:-) Cudny ten Dinuś! W ogóle dziergane zabawki są urocze. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa dla dziewiarki - no właśnie - żebyśmy zawsze tę stronę naszych działań dostrzegali i pielęgnowali! Pozdrawiam! :))

      Usuń
  6. Pierwsze i bardzo udane amigurumi ! Bardzo się cieszę, że blog jest dla Ciebie zachęta do dziergania amigurumi.🥰 Pozdrawiam Pchła K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i inspiracje droga Pchło :)))

      Usuń
  7. Jaki cudowny! Uwielbiam amigurumi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są sposobem komunikacji z czytelnikami i zawsze bardzo mnie cieszą !!! Uprzedzam jednak, że komentarze zawierające linki, reklamy i autopromocje będą usuwane.