Kardigan na lato - test dla Reni Witkowskiej

Jej się po prostu nie odmawia! 

Kto choć raz pracował dla Reni Witkowskiej, ten wie jak jest: świetna organizacja czasowa, precyzja wzoru, szybka odpowiedź na wszelkie pytania i wątpliwości. 
Test u niej to cud, miód i konfitury!

Dlatego zrobiłam ażurowy kardigan. Mimo wstępnych wątpliwości czy nadążę. 

Podobała mi się wersja w paski, pierwowzór wydziergany przez autorkę przed rokiem. Przy okazji  mogłabym wypróbować bawełniano-wiskozową Drops Belle. Nie miałam jednak głowy i czasu do pilnowania, by paski były równo. Wzięłam więc kolejną włóczkę z listy 'do wypróbowania' – Cotton Royal Color Waves tureckiej Fibra Natura. Ujmujące są w niej przejścia kolorystyczne, które w tym wzorze ułożyły się nieoczekiwanie i nie do powtórzenia. Po z tym jej miękkość! Cena - bardzo przystępna. Trochę kłaczyła przy robocie, ale po blokowaniu jest już ok. 

Zużyłam w sumie 350 g tej włóczki, przerabiając drutami 4,5.
Dziergałam rozmiar 2 w wersji "na prosto". Pisząc wzór kardiganu, Renia pomyślała nie tylko o pełnej rozmiarówce, ale dała jeszcze do wyboru 5 fasonów w zakresie taliowania. Ponadto możemy zdecydować  o jego długości, jak i o długości rękawów. Nie wspominając o przeróżnych włóczkach... Wychodzi imponująca ilość kombinacji! Aplauz na stojąco za takie podejście! 👏

Zapraszam do Reni:

  • na blog Dziergawki, gdzie można uzyskać więcej informacji o wzorze i testowych pracach oraz je popodziwiać; 
  • do sklepu na Ravelry, gdzie można ten wzór nabyć (teraz w promocji, spieszcie się!)

Morskie barwy i struktura sieci - aż się prosiło o sesję nad jakimś akwenem. Nie złożyło się logistycznie, tym razem. Więc poszłyśmy w pole. 🌾









p.s. Lato gorące, a testowa gorączka zatoczyła szersze kręgi. Zapraszam też kumotersko do Reni Walczak - klik, bo moja 'realna' psiapsiółka Asia wypróbowywała jej wzór na letni sweter.

Komentarze

  1. Rewelacyjny jest, a ta sceneria tylko mu dodaje takiego wakacyjnego klimatu. Na chłodniejsze wieczory byłby idealny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotychczas trudno go było wypróbować, bo gdzie te chłodniejsze wieczory? ;))) Co do zdjęć - faktycznie klimat udało się uchwycić, choć nieskromnie to może brzmi ;)

      Usuń
  2. Fajnie jest latem założyć takie wdzianko, które jednocześnie grzeje i chłodzi. Piękna wakacyjna sesja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystycznie doskonały (aż mnie korcji żeby tą włóczkę zamówić a mam embargo na nowe motki).
    Zdjęcia śliczne wcale mi na nich wody nie brakuje.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak żyć! Jak pogodzić tak wspaniałe inspiracje i własne ograniczenia? Świetny projekt,cudne wykonanie, a i włóczka kusząca. Serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. "Jak żyć, premierze, jak żyć?" że wspomnę stary cytat plantatora papryki. Ograniczenia są jednak potrzebne, żebyśmy za daleko nie odpłynęli ;))
      Dziękuję koleżankom za "positive vibes"!!!

      Usuń
  4. Narobiłaś się! Pięknie wyszedł <3
    Zupełnie nie dla mnie, ale doceniam kunszt projektantki i wykonanie Twe! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie kolego! :)))
      A wcale nie czuję, żebym się tak bardzo narobiła.
      Właściwie to była miła i potrzebna odskocznia od szydełka.

      Usuń
  5. Dziurka do dziurki i zrobiła się tkanina 🤓😉💪👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziurka do dziurki i klucz do sukcesu? ;-)
      Dzięki za pozytywne emotki :)))

      Usuń
  6. W całości podzielam Twoją opinię co do sposobu prowadzenia przez Renię testu. Dlatego też już od paru lat biorę w nich udział bo dają wielką frajdę i ciekawe wyroby.
    Wybrałaś świetny kolor do Twojej wersji kardigan. W połączeniu z otaczającym krajobrazem tworzą harmonijny zestaw. Sesja zdjęciowa wyszła wspaniale😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było razem testować! Tzn. osobno - ale potem podziwiać Twoją wersję :))) Dziękuję za komplementy!!! Polecam fotografowanie przed zachodem słońca (trzeba się uwijać, ale światło - super).

      Usuń
  7. Świetny sweterek, aż zapiszę sobie wzór

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowy! Tez mnie kusi ten sweterek (dodam, że nie lubię ich dziergać, więc coś musi być w tym wzorze, że mnie kusi 😉). Ale nie wiem kiedy znaleźć czas. Doba ma zdecydowanie za mało czasu! Pozdrawiam Pchła K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Pchełko! Zdecydowanie życzę Ci wydłużenia doby, bo pokus co niemiara! ;)

      Usuń
  9. Od razu się przyznam: Twoja wersja tego projektu zachwyciła mnie bezgranicznie, kiedy ją pierwszy raz zobaczyłam u Reni. Także brawo! Brawo! Brawooo!
    Teraz jeszcze mnie zachwyca ta włóczka w motku, wygląda tak kusząco... i te kolory. Ach! Jak tu się powstrzymać przed kupowaniem! Tymczasem kupiłam wzór od Reni, żeby o nim nie zapomnieć i wydziergać sobie takie ubranko w przyszłości, a może w więcej niż jednej odsłonie, bo tak, jak napisałaś, ten projekt daje mnóstwo możliwości.
    Zdjęcia są doskonałe, jest w nich lekkość lata i zieleń pól, a nawet troszkę błękitu nieba zamiast błękitnych wód, także nic dodać nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, chyba rumieńcem spłonę, bom niezwyczajna tylu pochwał na raz przyjąć ;0)) Bardzo Ci dziękuję! Fajnie, że skusiłaś się na wzór - może na następne lato zaprezentujesz swój kardigan? Tę włóczkę planuję kiedyś w szalu lub chuście wykorzystać, ze względu na miękkość, mam tylko nadzieję, że za szybko się nie 'zciuchra". Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Śliczny!
    I zdecydowanie niepowtarzalny kardigan zrobiłaś:0)
    Co do pracy z Renią masz 1000% rację:0) to sama przyjemność testować jej projekty :0)
    Pozdrawiam cieplutko Reniu :0)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarze są sposobem komunikacji z czytelnikami i zawsze bardzo mnie cieszą !!! Uprzedzam jednak, że komentarze zawierające linki, reklamy i autopromocje będą usuwane.