Czapka Among Flowers

To miał być taki szybki teścik, wciśnięty między inne projekty. Czapka do zrobienia nawet w 5 godzin! Among Flowers hat, wariant II.  Może się udać. Zgłosiłam się więc na kolejny test do Reni Witkowskiej, z bloga Dziergawki, bo bardzo chciałam mozaikę zaliczyć. Renia poszerzyła swą kwiatową kolekcję o kolejne wzory - 2 rodzaje czapki oraz szalik. Umówiłyśmy się pod koniec testowego terminu, i że będę od razu według angielskiej wersji robić, co usprawniło mi jej sprawdzanie. Oczywiście zeszło mi ciut dłużej, godzinowo nie liczę, ale 2 dni, plus wcześniej zabawa z próbkami, potem blokowanie. Wyszło tak. 
Mozaika ogarnięta!



Włóczka: Soft Color (KG, taki różowawy melanż) oraz Tweed (KK, niebieska) od TEDI DIY Handmade. Skład - bawełna pół na pół z akrylem. Po jednym motku.

Druty: w rozmiarze 3

Wzór: https://www.ravelry.com/patterns/library/among-flowers-hat-ii

Spieszcie się, bo jeszcze są na niego jakieś promki!!!

No ale jak to tak? Bez przygód? Przygoda była jedna, dość zasadnicza, dotyczyła rozmiaru, ale pomińmy ją już milczeniem. Mam oryginalną czapkę na wiosnę i to się liczy! 

Niezawodnej projektantce dziękuję za kolejną dziewiarską przygodę! 💜

Komentarze

  1. Czapka tak bardzo mi sie podoba, że już kupiłam wzór i dziergam ;) Twoja wyszła superrrr! I to połączenie kolorów. Moi achom i ochom nie ma końca ;) Pozdrawiam Pchła K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pchełko za miłe słowa! Czekam na Twoją wersję - pewnie szybciutko się uwiniesz. Pchły są przecież takie zwinne ;) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  2. Super Ci wyszła ta testowana czapka , ja niestety odpadam w przedbiegach, nie nadaję się do testowania. Po pierwsze mozaika to nie dla mnie bo ciasno robię zwłaszcza lewa stronę, a po drugie nie potrafię długo robić tego samego !! Chustę już dziergam chyba 3 miesiąc, choć jak bym przysiadła to zrobiłabym chyba w tydzień.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w testowaniu !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu! Życzę cierpliwości i wytrwałości w dokończeniu chusty. Bo wiosenna aura bywa rozpraszająca. Zachęca do spacerów, porządków, krzątaniny, nowych wyzwań... Jak tu spokojnie siedzieć i dziergać oczko po oczku? ;0) Pozdrawiam serdecznie!
      ps. Testy właśnie uczą dyscypliny, ale na razie nie planuję udziału w następnych. Chyba, że jakiś szybki? :-P

      Usuń
  3. No, widzę, że próbujesz wszystkich możliwych technik! :-D
    Brawo! Świetna czapka i pięknie Ci w niej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mogę tak jakoś się wyspecjalizować. Wszystko mnie ciekawi ;)
      Bardzo dziękuję za odwiedziny! Pozdrawiam :)))

      Usuń
  4. Gratuluję udanego debiutu mozaikowego! Co do kwestii pominiętej milczeniem mianowicie rozmiaru czapki - dla mnie dobranie idealnego rozmiaru czapki nie jest sprawą prostą i oczywistą, próbka próbką ale dzianina różnie potem pracuje i efekt nie zawsze jest prosty do przewidzenia. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario! Problem z rozmiarem wyniknął z błędu w obliczeniach przy korzystaniu z tabeli modyfikacji. Jak widziałam u Reni, Ty robiłaś z grubszej włóczki i wyliczyłaś poprawnie :) A dobieranie idealnego rozmiaru czapki to rzeczywiści temat szeroki. W razie czego można wciągnąć gumkę albo zrobić zaszewkę - tak się poratowałam przy powyższym udziergu ;)
      Pozdrawiam, w promieniach porannego słońca :)))

      Usuń
    2. Co do kwestii modyfikowania rozmiaru po fakcie to są to bardzo dobre rozwiązania, tyle że dotyczą wersji "za duża", gdyby okazało się że jest za ciasna to raczej głowę trzeba by zmienić na mniejszą:-) Mam i takie przygody w swoim dorobku:-)

      Usuń
  5. Witaj w mozaikowym klubie! Czapka jest świetna a kolory to też moje tylko odwrócone. Takie udziały w testach dostarczają wiele nowych wiadomości i umiejętności. Czasem nie jest łatwo trafić w odpowiedni rozmiar ale jak się zrobi kilka czapek to wcale nie jest takie trudne👍.
    Pozdrawiam😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyjęcie do mozaikowego klubu ;) Racja! Kolory Twojej czapki podobne, lecz odwrotnie. Ale dobrałyśmy. Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  6. Cudna czapka! Nabyłam wzór, mam i robić będę :0) nie w ramach testu, bo zbyt długo zwlekałam z decyzją - czapki zawsze są u mnie dylematem ;0)
    Cieszę się, że mozaika Cię zainteresowała, a już szczególnie w Reni projektach :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :) Będę wypatrywać Twojej wersji! Ja już chyba swetry wolę robić niż czapki, chociaż więcej roboty ;) A w mozaice jest potencjał i nie zamierzam go marnować ;) Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tak, polecam blog Dziergawki, tam więcej takich ciekawostek!

      Usuń
  8. Super czapka, dla mnie wyższa Szkoła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) A wiesz, rok temu też bym powiedziała, że taki wzór to dla mnie wyższa szkoła. Wszystko da się ogarnąć, potrzeba jedynie czasu. Pozdrowionka!

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarze są sposobem komunikacji z czytelnikami i zawsze bardzo mnie cieszą !!! Uprzedzam jednak, że komentarze zawierające linki, reklamy i autopromocje będą usuwane.