Marokański

 


„Ten jest fajny. Zrobisz mi taki?” - spytała starsza córka.

Z przeglądanego niezobowiązująco katalogu Dropsa spoglądała na nas uśmiechnięta dziewczyna w lekko pumpiastym sweterku o wesołych barwach. Wzór nosił nazwę "Maroccan Market Muse", chyba przez te kolory przypominające stosy przypraw na orientalnym bazarze. 

"No dobra, mogę spróbować" - odpowiedziałam.

Potrzebna jest włóczka Drops Melody oraz druty okrągłe nr 8 i 7. Ta włóczka jest taka moherowa i składa się w 70% z wełny alpaki, więc gotowy sweterek jest lekki, ciepły i przytulny. Jak chmurka! 

Wzór tutaj 

Trzeba mieć 7 motków (450g), żeby mieć wszystkie potrzebne kolory, ale realnie zużyłam 250g włóczki. Jakby tego szarego-perłowego zamówić dwa razy więcej – wyjdą nawet 2 swetry w rozm.S. Postanowiłam jednak wykorzystać pozostałości na jakiś inny autorski projekt … Np. ten






Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarze są sposobem komunikacji z czytelnikami i zawsze bardzo mnie cieszą !!! Uprzedzam jednak, że komentarze zawierające linki, reklamy i autopromocje będą usuwane.